END OF THIRD SEMESTER

Assalamualaikum gaizzz :) 

Peeps, iolls dah habis semester 3. Kahkah. Confirm laa happy sebab nak rasa setahun setengah habis belajar tu bukan senang okay. Pedulik apa yang sebaya dengan aku dah semester 5 sebab diorang dulu metrik. Ada aku kisah? *nada menyampah sikit* Yeala menyampah sebab bila cakap 'bestnya dah habis semester 3' pastu ada suara se-ke-ri dari belakang 'hekeleh kitorang dah tahun akhir okay'. Ewah rezeki orang lain-lain lah. Cubalah cakap aku dah semester 5 aku nak belanja kau makan sebulan sebab kau dah semester 3. Sedap sikit telinga nie menadah setiap perkataan yang keluar dari mulut kau nie. HAHA. Motif tak motif laa kan ada aku kisah? Amboi cakap ada aku kisah macam baby AA. 

Macam biasalah selalu nak meng-hapdate blog tapi apa mampu buat. Umur dah meningkat, nak tulis pon rasa "eeee perlu ke nak shared benda nie?" kahkah rasa macam Kak Long sangat matangnya tuu T.T Nak banding dengan dulu sikit-sikit update pastu entah pape jea. Baca balik memang aku terus delete dengan semua natang gambar. Ya Allah malu sangat rasanya. Tapi bila fikir, zaman childish apedehal. Nak kutuk pon aku redha whewwwww. Bila dah start cuti sem nie mesti semorang fikir nak buat apa cuti sem nie? kemon gaizz, be more ladyness. HAHA. Tolonglah melepekkan diri dalam rumah jea. Cewah pemalas nakharom macam aku yea boleh buat. Yang rajin macam korang pergilah kerja or whatever. iolls anak mak sangat tak boleh jauh-jauh sangat. So bila dah dekat confirm lah nak duduk depan mata jea kan. Alasan tercipta disitu. HOHO.

No comments:

Post a Comment

template designer by zehan's daughter | 2014