Come Back :)

Assalamualaikum. Salam Ramadhan Al-Mubarak :)



Wuuu, i'm come back guys. HAHA. Kelakar pulak rasanya bila tangan nie rajin nak log in blog dan terus nak publish entry. Hengko ingat ada orang nak ngadap ker? Kahkahkah. Berjaya memunculkan hasil carutan di blog semula. Ini namanya dalam hidup nie tak semestinya apa yang kita rancang, kita dapat. Wuuu, *sila jadikan ayat tu sebagai ayat motivasi/dorongan bila cikgu kat sekolah tanya "Apa kata-kata yang kamu pegang selama nie?"* So mari kita cakap pasal isu semasa sekarang. Asyraf Muslim kahwin dekat Thailand. yeahhh, lantak p laa dia nak kahwin dekat mana pun. Yang kita patut cakap, tak patut dia tipu Dayana (his wife). Haa, nantilaa gosip yeaaa. Bulan Ramadhan nie, sila hormati dengan tidak mengumpat etc :)

So guys, aku dah nak masuk tahun kedua di u. Haihh sungguh aku kagum dengan diri sendiri dapat belajar jauh di luar negara. HAHA. *okay aku tipu. Cuma belajar dekat luar negeri sahaja. Sekian. LOLS. Sesiapa yang dapat peluang sambung belajar tu sila laa belajar dengan sesungguh sebab bukan semua orang dapat peluang macam kita nie. Allah tu maha Adil. Allah tempatkan sama ada dekat jauh hampir sejengka tu bersebab. Dulu aku selalu merungut sebab aku jea yang kena belajar jauh. Tapi bila muahasabah diri nie balik, beruntung belajar ditempat orang sebab we can learn more things than others. Cehh, kau nampakkan aku sedang berbangga dengan negeri jelapang padi.

 yeahh, betol-betol come back nie :D

No comments:

Post a Comment

template designer by zehan's daughter | 2014